ETIKETTER

onsdag, februari 16, 2011

Lyx eller budget: Bottega Veneta


God morgon finingar! Har ni sovit gott? Hoppas det. Vi börjar dagen med ett väskinlägg! Bottega Veneta har sååå fina väskor. Ett av deras kännetecken är det vävda mönstret. Väskmodellerna i sig är rätt så enkla och klassiska, inte så märkvärdiga egentligen. Men det är nog tack vare det vävda mönstret som jag gillar dem så mycket. Mönstret är liksom pricken över i:et och bidrar till en lite mer elegant och lyxigare känsla. Nu hittade jag en finfin väska som är en lyxversion av den från Gina Tricot som jag har bloggat om tidigare.
Lyx från Bottega Veneta = 22 738 kr. Budget från Gina Tricot = 299 kr.
Vilken skulle du välja?

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Diana sa...

Båda väskorna är jätte fina men tycker att väskan från Gina är finare. Passar alla årstider dessutom.

16 feb. 2011 14:32:00  
Anonymous Malin sa...

Ohh vad svårt. De är ju lika men Bottega Veneta har nog riktigt skinn och håller nog därför längre så därför skulle jag välja den. Men - med min studentekonomi blir det Gina Tricot-versionen :P

16 feb. 2011 17:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->