ETIKETTER

tisdag, februari 15, 2011

Huuuk

Om ni undrar varför bloggandet går trögt så kan jag berätta att det råder sjukstuga här hemma. Eller ja, typ. Maken är riktigt förkyld och jag känner mig lite krasslig jag också. Dock jobbar vi på som vanligt, men jag känner inte att jag har så mycket mer energi över till bloggandet just nu. Jag ska bloggar i den takt jag känner att jag orkar, men fokus ligger främst på att bli frisk.

Glöm inte bort örhängetävlingen. Kommer avsluta den nu i dagarna och dra fyra vinnare.

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Petra sa...

sv: haha jo jag hängde med i förklaringen! Gud vad roligt att dom gör så ändå! Serier borde göra så lite oftare.. eller så är det många som gör det men jag missar det bara haha.

15 feb. 2011 15:44:00  
Anonymous Lexi sa...

Tack vännen =) Hade velat se era bilder med men förstår att du inte lägger ut privata bilder.

15 feb. 2011 15:45:00  
Anonymous Lexi sa...

Krya på er förresten =)

15 feb. 2011 15:46:00  
Anonymous Anonym sa...

Krya på Er!!
Kram

15 feb. 2011 15:49:00  
Anonymous Anonym sa...

Garderobsrensning!
Bl.a. en snygg orkesterjacka från H&M och massa snygga klänningar!
http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-

Sista chansen på lördag.

16 feb. 2011 15:58:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->