ETIKETTER

tisdag, januari 25, 2011

Drömmar


Min dröm? :-)
Hej mina fina läsare!
Hoppas att ni alla sovit gott och är pigga och glada idag! Hade en riktigt bra dröm i natt, haha. Har ni någonsin vaknat upp ur en dröm och tänk "wow, den här drömmen skulle passa sååå bra som film"? Hahaha! Well, jag hade en sån dröm! Men nu, bara några timmar efter att ha vaknat, minns jag knappt vad den handlade om, bara att den var sååå bra! Haha! :-)

Jag har en fullspäckad dag framför mig med jobb och lite annat kul. Sitter just nu hemma i köket och arbetar. Mitt köksbord ser ut som ett slagfält, haha. Det är överfyllt med böcker, pennor, tavlor, brev och viktiga papper. Har precis fixat i ordning en kopp vaniljte med honung, yum! Ville bara önska er alla en trevlig dag!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Feliz sa...

Åh, vampire diaries :D

25 jan. 2011 12:10:00  
Anonymous Maya sa...

detsamma :D

25 jan. 2011 18:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->