ETIKETTER

onsdag, december 01, 2010

Bakom allt papper dolde sig...


...en Madonnastaty! Men! Vad duktiga ni var på att gissa! Visst är din fin? Den står nu på fönsterbrädan i sovrummet. Först trodde jag att det skulle bli lätt att gissa eftersom man faktiskt ser vad det är om man kollar noga. Man ser typ huvudet... MEN sen kom jag på att det är ju omöjligt att se, det måste ju vara så att jag tror jag ser eftersom jag vet vad det är. MEN då gissar fina Linda rätt (hon var först) med motiveringen att hon också tycker sig se! Hahaha! Tycker det är riktigt grymt att man kan "se". Ser du?

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Linda sa...

hahah Maria först tänkte jag inte gissa, trodde jag hade helt fel men såg faktiskt Marias ansikte bakom all papper. =) tack för länkningen, var bara en kul grej.

Kram på dig fina!

1 dec. 2010 19:36:00  
Anonymous Anonym sa...

men jag ville vinna ju, trodde att det var en tomte!! chi fick jag!!!

1 dec. 2010 22:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Mycket fint vit staty av Gudaföederska Heliga Maria...

1 dec. 2010 22:43:00  
Anonymous sandra sa...

ändå lite imponerad ... man kan ju "se det" ... men ändå inte. Go Linda!

1 dec. 2010 23:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Mäktigkt, ödmjuk och ett stort hjärta är Madonan!!!

2 dec. 2010 17:58:00  
Anonymous Anonym sa...

Heliga Maria är jordens och himelens drotning!

3 dec. 2010 11:18:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->