ETIKETTER

måndag, november 01, 2010

Länkkärlek, planer och väskor


Hej hörrni!
Sorry för brist på inlägg idag, har varit busy busy. Men å andra sidan så har ju inte ni varit så värst flitiga på att kommentera så jag antar att det hela jämnar ut sig haha :-P Förutom några av mina stammisar Anna & Sandra, puss på er! Mer länkkärlek åt folket! Ja, ska nog börja länka allt mer till mina fina läsare som anstränger sig!

Kvällens sysslor:
Laga middag. Har brist på förslag. Idéer någon?
Träningspass. 40 min på crosstrainer, heja!
Sy klart de förbannade köksgardinerna. Kan någon förklara för mig varför jag fick för mig att sy dem själv? Speciellt en rätt så svår modell! Ska nog designa om dem lite enklare och försöka få färdigt allt ikväll. Var är syslöjsdfröken Gunnel när man väl behöver henne?
Titta på Svenska Hollywoodfruar ikväll kl 21. eller så sätter vi på någon film...

Ajuste. Ni kanske undrar över bilden? Hittade de där väskorna undangömda i garderoben. Hade totalt glömt mina finfina samling. Blir lätt så när man är lite extra kär i en av dem, Mulberry. Ska gå igenom dem alla och sälja de jag inte vill ha kvar på Tradera.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->