ETIKETTER

måndag, november 15, 2010

Granola



Men huuu vilken oväder! Det snöar riktigt ordentligt här i Örebro. Det faller riktigt stora, tjocka snöflingor från himlen som för övrigt är grå. Jag sitter uppkrupen i soffan och smaskar på mumsig granola. Äntligen finns granola i Sverige! Har läst så mycket om det i amerikanska bloggar och blev så nyfiken. Det är faktiskt riktigt gott, smakar som en blandning av müsli och Start, men granola är nyttigare än Start som innehåller en massa socker. Jag gillar russin så jag lägger alltid till det i min müsli. :-)

Jag älskade Start förut men slutade äta det när jag läste om att det ofta förekommer larver i det. Blev så jäkla äcklad av bilderna! Å andra sidan så verkar det finnas larver i all sorts musli? Kolla bara här vad många träffar.
Vad äter du till frukost?

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

men usch va äckligt, nu kommer inte jag heller äta start mer!! äckligt!

15 nov. 2010 14:33:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->