ETIKETTER

söndag, oktober 31, 2010

Vilodag


Hello every awesome person!
Söndagen är ju känd som vilodag och vila är precis vad vi gör här hemma. Jag surfar på datorn och lyssnar på Spotify, medan mannen kollar på fotboll framför tvn. Jag håller på med ett litet projekt här hemma angående några tavlor som jag ska fixa och sedan hänga upp. Har hittat massa finfin inspiration och är redo att sätta igång. Har förstått att ni är många som vill se mer om hur inredningen ser ut här hemma, så när allt är färdigt så ska jag fota och visa er.

Är så himla seg idag, men ska försöka ta mig ut på en promenad så att jag får lite energi.
Vad gör ni idag? Hoppas ni får en finfin söndag!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hoppas att du fick en bra och avkoplande dag. Ha en fortsatt bra kväll...

31 okt. 2010 18:24:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->