ETIKETTER

fredag, oktober 15, 2010

Rihanna - Only Girl (In The World)

God morgon!
Vaknade flera gånger i natt av att jag hade ont i halsen. Nu känns det lite bättre efter att ha druckit massa te med honung. Vet dock inte om jag följer med till Göteborg. Har laddat upp med massa tidningar och filmer ifall jag blir så pass sjuk att jag inte kan arbeta idag.

Nej hörrni, nu startar vi dagen med Rihannas nya video till låten Only Girl (In The World). Vad tycker ni om den? Känns ovant att se henne le och vara så glad som hon är i vissa scener. I och för sig så är ju det här en glad låt, hon har ju inte producerat någon sådan på länge. Trots den fina miljön och vackra blommor och ballonger i bakgrunden, så är det hennes Ariel-röda hår som fångar min uppmärksamhet under hela videon, haha.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Desirée Serung sa...

sv: Jaa grejen är att jag faktiskt fick de gratis fårn Nelly eftersom jag var på deras Nelly high heel party i somras - så jag gjorde visst ett riktigt bra val antar jag ;D

Joo men eller hur, nu när man "vet" att den är sne ser man det på produktbilden med men det var absolut inget jag tänkte på innan iallafall :P Det tycker jag med faktiskt hihi, beställde de i grått också eftersom jag gillade modellen så ;)

Men åh gud vad glad jag blir för dina fina ord - ska du säga föressten, din blogg är ju GRYM ! :D Joo jag tycker det är rätt spännande jag med.. hoppas ni andra gör det också ;) Vart bor du någonstan föressten? Blev verkligen ver till något helt annat haha. Kram!

15 okt. 2010 10:12:00  
Anonymous dalida sa...

Shit hade inte hört den låten innan, men den var grymtskön! :D

15 okt. 2010 14:47:00  
Blogger Juliannie sa...

Å party party! Kan inte sitta still!

15 okt. 2010 17:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->