ETIKETTER

söndag, oktober 17, 2010

It's like ten thousand spoons, when all you need is a knife

Hej alla!
Hoppas ni alla haft en fin söndag hittills. Idag ska vi bara ta det lugnt och inte göra så värst mycket. Hittade förresten inga bra innerkuddar igår på Ikea. Den storlek som jag ville ha var slut och skulle inte komma åter i lager på länge, blä. Vi köpte i alla fall skitfina vinglas från Cervera och även en kristallskål från Orrefors. Kan visa upp sen om ni vill.
Nu lyssnar jag på Alanis Morissette och minns när låten Ironic kom ut för en massa år sedan. Jag och mina vänner älskade den. Vi sjöng med varje gång videon spelades på MTV och trodde att vi var skitcoola haha. Tror inte ens vi fattade vad den handlade om eller vad hon egentligen sjöng. Men så brukar det väl vara i den åldern. Jag sjöng i alla fall "I'ts like yeah-iiii-yeah!" istället för "It's like rain". Hahaha!

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hahahah jag tror fortfrande att det är ita yeeeeeeee-iiiiyyyyeeee....

17 okt. 2010 19:41:00  
Anonymous Anonym sa...

Babe, jag rekommenderar faktiskt H&M:s egna innerkuddar. Bra pris, fyllda med fjädrar och i många former/storlekar.
P&K
Eli

17 okt. 2010 23:49:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: Hahah ;)

Eli: Jag vet gumman, men det är pga av fjädrarna som jag inte vill ha dem. Vill ha bomull pga makens allergi. Puss!

18 okt. 2010 09:51:00  
Anonymous Anonym sa...

Ahaaa...I see! Då blir det lite knepigare.
Vet inte om Hemtex säljer innerkuddar heller. :o/
Hoppas att du hittar dem snart. :o)
Xoxo
Eli

18 okt. 2010 11:09:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->