ETIKETTER

torsdag, september 30, 2010

Höstens läppstiftstrender enligt modehusen


Ser man på några av modehusens höstvisningar så har modellerna färglada läppar. Personligen föredrar jag neutrala läppar (fokus på ögonen istället), men kan tycka att målade läppar verkligen är skitsnyggt. Man får ett mer dramatiskt och levande utseende.
Här ovan har jag satt ihop ett inspirationskollage med några backstagebilder från modevisningarna och sedan valt ut några läppstift i liknande toner som jag tycker är snygga. Min favoritfärg från ovan är korallrosa som ni kan se på Diane von Furstenbergs höstvisning.
Do you like? Brukar du ha färgade läppar?

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous sandra sa...

grymt kollage! dock brukar jag inte ha färg på läpparna ... endast vid speciella tillfällen tråkigt nog :)

30 sep. 2010 17:01:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Tack sötaste du! Jo, håller med dig, brukar inte heller ha det så värst mkt till vardags.

30 sep. 2010 20:43:00  
Anonymous Anonym sa...

snyggt! Man kanske skulle våga! Rosa eller rött?..hmm...skitsnyggt collage!

1 okt. 2010 09:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Härliga höst färger!

1 okt. 2010 19:04:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->