ETIKETTER

fredag, april 23, 2010

Sminka dig som Kim Kardashian


I morse hamnade jag på youtube av någon anledning och det slutade med att jag spanade in några videos med Kim Kardashian. Man får bl.a. se hur hon blir sminkad av två olika make up-artister som brukar sminka henne. Jag gillar Kims sminkstil, fokus ligger alltid på ögonen. Läpparna är oftast nudefärgade eller i någon ljus rosa ton, precis min stil! Hon är så himla snygg!
Länkar till två olika sminktillfällen, min favorit är den med Mario, gorgeous!
Mario: Del 1 (bas & ögon), Del 2 (ögon) , Del 3 (kinder & läppar).
Stephen: Del 1 (bas & rouge), Del 2 (ögon), Del 3 (ögon), Del 4 (fransar & läppar).

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Victoria sa...

Hon har grymt vackert ögon-smink! :)

26 apr. 2010 20:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->