ETIKETTER

tisdag, mars 02, 2010

Busy, busy day


Hallå där! Hoppas allt är bra med er. Idag har jag sjukt mycket att göra. Har punktat upp allt som ska göras så att jag i tur och ordning kan bocka av. Det är så typiskt mig, jag gillar att strukturera upp saker och ting så att det känns mer konkret. Helst av allt skulle jag vilja bläddra igenom alla dessa tidningar som ligger här bredvid och väntar på mig. Men de får allt vänta till ikväll!
Förresten, har ni någon favorittidning?

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Räven sa...

Den som ändå hade råd med favorittidningar! Jag brukar stanna till vid tidningshyllan i affären och vela fram och tillbaka men jag kommer ändå alltid fram till att 40 spänn är för mycket pengar för en tidning. Det är Internets fel alltså, haha! "Men åh jag kan ändå googla det här..."

13 mars 2010 12:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->