ETIKETTER

torsdag, januari 28, 2010

Days of our biggest loser


Hello there!
Kollade lite halvt på Days of our lives idag och visst är det rätt så roligt att man hänger med i handlingen även om man missat fleeera veckors avsnitt? Haha, det händer ju faktiskt aldrig något nytt, eller jo, kanske en gång i månaden. Jag brukade se flera avsnitt i veckan när jag var yngre och den jag störde mig mest på var självklart Sami. Idag tycker jag att hon är lite skönare eftersom man tar allt med en nypa salt. Dessutom har man fått se hennes riktiga jag i programmet Biggest Loser som hon är programledare för. På tal om Biggest Loser, shit pommes vad smala de blir i slutet, helt otroligt! Någon som kollar på dessa serier?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Ulrica sa...

Days of our lives kollade jag när jag var hemma med barnen. Biggest looser försöker jag följa, helt otroligt vad smala de blir.

28 jan. 2010 14:08:00  
Anonymous Linda sa...

Japp, jag följer båda! =)
Days är perfekt att titta på för att få igång hjärnan lite, jag är sjukt morgontrött! =)

29 jan. 2010 21:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->