ETIKETTER

torsdag, oktober 01, 2009

This is my headline


Ligger just nu i sängen med laptopen i knät och kollar på Ellen Degeneres. I framtiden ska jag jobba där! Haha tänk er att ha henne som chef, hon är ju hur skön som helst! Anyway, anledningen till att jag slappar idag är att jag fortfarande är sjuk. Pappa har köpt medicin som heter Zyx citron och jisses - inte visste jag att medicin kunde vara så här gott? Smakar godis! Synd att man bara får ta tre om dagen, skulle annars redan ha käkat upp hela paket haha.

Idag fick vi inbjudningskorten och de är jättefina :-) Kortet är i vanilj och texten i guld, får visa upp bilder senare! Nu måste de bara skickas iväg, ska ta tag i det till helgen, hoppas på att jag får lite krafter tills dess.

Etiketter: ,

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->