ETIKETTER

torsdag, juni 25, 2009

Smekmånaden


Hello there!
Det finns nog inget bättre sätt att vakna på än när solens strålar lyckas tränga sig igenom rullgardinen i sovrummet. Jag känner mig pigg och väldigt utvilad. Några av dagens planer består av att njuta av det fantastiska vädret. I vår trädgård är det 30 grader - jag skojar inte! På radion igår sa de att vi i Sverige har varmare väder än turistorterna i Europa! Därför ska jag idag jobba lite på brännan och sedan i eftermiddag ska jag sitta och gå igenom en massa hotell på Hawaii. Varför? Jo, vi ska troligtvis dit på vår smekmånad :-) Idag är min första "lediga" dag, har haft så mkt ärenden och möten denna vecka, så det ska bli skönt att få ta hand om sig själv lite. Har massa nya hudvårdsprodukter som jag tänkte testa på idag. Kan visa upp dem senare. Nu ska jag äta frukost!

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous EB sa...

Oooh Hawaii, att jag inte tänkte på det. Jag och min blivande man ska också iväg på smekmånad nångång under höst tänkte vi, Hawaii hade ju varit perfekt! Vart hittar du hotell? Kataloger eller internet? tacksam för all hjälp :)

25 juni 2009 16:18:00  
Anonymous izla sa...

du mååååååååååste åka diit..vi var där förra året på smekmånad i juli helt underbart går inte att beskriva.Vi bodde på Marriot spa & resort på waikiki beach (oahu)som jag verkligen kan rekommenderar. Vi hade allt runtomkring oss, paradis, storstad shopping restauranger allt du behöver för en fullt lyckad smekmånad. Vi bokade flyg vida Doodle och hotellet via Hotels.com det blir mkt billigare än att resa via resebyrå. Vi tjänade 20 000skr på att boka själva. PS glöm inte besöka cheesecake factory ca 200 m från hotellet Marriot om ni åker dit d.s

26 juni 2009 17:43:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

EB: Kolla in hotels.com, där finns alla hotell i världen typ :-)

Izla: kolla facebook!:)

27 juni 2009 10:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->