ETIKETTER

torsdag, maj 14, 2009

Je t'aime, amour, quand j'entends la voix


Halloj...
Nu undrar ni säkert varför det står så stilla här. Well, det händer ganska mkt just nu. Allt på en och samma gång. Studietiden börjar lida mot sitt slut vilket innebär, tack och lov inga tentor, men flera inlämningsuppgifter. Sen är det dags för examen och det innebär en massa planering inför firandet. Igår fyllde jag dessutom år och det ska firas nu på fredag. Därför har jag idag varit fullt upptagen med planering och städning inför det. Ska bli riktigt roligt, men som ni säkert förstår så finns det inte så mycket tid över till att blogga, även om jag vill! Så om inläggen inte flödar de närmsta veckorna, vet ni åtminstone varför. När jag fått ordning på allt och har mer tid över, då kommer inläggen att strömma på! Men tills dess så kommer jag att försöka blogga så ofta jag får tid ♥

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous alexandra fromholtz sa...

svar: BRA! Du har en super fin blogg, puss

14 maj 2009 21:33:00  
Anonymous Ivana sa...

Här kommer man tillbaka och folk börjar ta pauser, illa :D
Nädå, jag om någon förstår och ser framemot nya inlägg!

15 maj 2009 15:09:00  
Anonymous Stina sa...

Jag förstår dig fullkomligt, bloggen kan ju inte vara prio 1. Maj är extremt stressig för mig också, ska bli skönt när terminen är över!

15 maj 2009 19:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->