ETIKETTER

måndag, april 06, 2009

Tävlingar


Hello darlings!
Kom hem fören liten stund sen. Vaknade tidigt idag för att uträtta massa ärenden på stan, sedan hade jag en föreläsning och nu sitter jag här. Som en trevlig liten själ (som självklart är "anonym", men vars ip-adress är sparad) påpekade så står det i min profil att jag har tävlingar varje vecka. Jag hade det tidigare men den senaste tiden har jag haft så mycket annat på gång att jag inte hunnit arrangera några i samarbete med sponsorer. Därför tänkte jag slänga upp en liten tävling som jag sponsrar själv. Stay tuned, den dyker upp ikväll imorgon !

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous selma sa...

visst är den snygg ja .. hihi ! Tack så mkt :D

6 apr. 2009 19:15:00  
Anonymous GucciMama sa...

Yepp det är leilas recept. Älskar hennes bok:-) Så goda recept.

6 apr. 2009 19:25:00  
Anonymous Anonym sa...

skicka gäran länken eller varifrån du har fått bilden på eva longoria, så himla fin!

(roses_swe_91@hotmail.com)

9 apr. 2009 13:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->