ETIKETTER

onsdag, april 01, 2009

Maria likes passion


Ahhhh så härligt väder vi har idag!
All snö är borta och i trädgården har små söta krokusar ploppat upp. Himmelen är helt klarblå. Äntligen är det vår, hoppas det håller i sig! Igår när jag kom hem väntade ett stort paket på köksbordet. Det var dessa tre flaskor från Loka. De har tre nya smaker i serien Loka likes Passion. Tidigare avskydde jag mineralvatten men för några månader sedan bestämde jag mig för att ge det en chans och smaka - det var ju inte så farligt! Börjar tycka om det mer och mer.
Ser fram emot att testa dessa tre nya smaker:
Stormy Passion fruit - passionsfrukt med lite ingefära
Red-Hot Strawberry - söta jordgubbar som bryts av med het chili
Flirty Apricot - apricos med lite smak av mynta
"Loka likes" är ett koncept som dyker upp med nytt tema för varje år. I år är det alltså "passion".

Etiketter:

3 Comments:

Anonymous Jelda sa...

ååå älskar LOKA! finns de ute i affärerna än? puss

1 apr. 2009 14:45:00  
Anonymous Linda sa...

Stormy passion var helt okej, testade den idag! Shopping gör en törstig =)

1 apr. 2009 14:48:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Jelda: Yeah baby, de började säljas förra veckan :D

Linda: Haha så sant! Blev själv väldigt törstig igår när jag sprang runt på stan :)

1 apr. 2009 15:21:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->