ETIKETTER

tisdag, april 07, 2009

I min sminkbox...





I helgen bestämde jag mig för att gå igenom en av mina sminklådor. Den innehöll produkter som jag både glömt bort och som jag inte använder. Tyckte det såg så fint ut med massa smink uppställt i badrummet så jag var tvungen att fota :) Jag hade skitkul genom att testa på nya sminkningar och sedan valde jag även ut vilka produkter som skulle placeras på mitt sminkbord. Som du kan se på bilderna så har jag mycket smink från Make Up Store. Well, jag gillar deras ögonskuggor. De är helt klart bäst i test! Ska någon gång visa upp vilka produkter jag använder till vardags, om det nu skulle vara intressant att se?
Ska hoppa in i duschen nu, sen sova. Godnattis!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anja sa...

Herregud vad mycket smink du har! Ska vi byta eller? :-)

8 apr. 2009 01:04:00  
Anonymous Anonym sa...

Oj, det var imponerande!

8 apr. 2009 09:37:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->