ETIKETTER

torsdag, mars 19, 2009

Today I'm doing this


En vana jag har är att äta frukost sent, även om jag vaknar tidigt. För några timmar sedan avnjöt jag denna smoothie av jordgubbar och banan ute i solskenet. Yummy! Just nu sitter jag framför tv:n och försöker planera in allt jag ska hinna med idag:
Åka in till högskolan och kopiera massa viktiga papper.
Lämna tillbaka en hel del böcker till bibblan.
Plugga.
Gå en runda på stan och köpa present.
Fika med tjejerna.
Nu ska jag hoppa in i duschen! Hörs senare, ciao!

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Svar:
Äntligen någon som reagerar normalt! :-D Haha! Hela min blogg är fullt av:
"Fint! Ska vi följa varandra på bloglovin? =)"
Ååååh!

19 mars 2009 15:35:00  
Anonymous Anonym sa...

Mums, vad gott! :)

20 mars 2009 22:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->