ETIKETTER

onsdag, mars 18, 2009

Fruktsallad & Grey's Anatomy


Det blev ännu en intensiv dag, trots aatt jag var ledig. Har slavat i köket hela dagen. Middagen blev en succé! Jag lagade superkrämig lasagne (den godaste jag någonsin gjort!), inspirerad av min idol Sir Gordon Ramsey - love him! Lasagnen är ganska så hälsosam faktiskt, synd att jag inte fotade den... Nästa gång :-) Till efterrätt blev det saftig morotskaka. Men det var för några timmar sedan. Nu sitter jag i sängen och väntar på att Grey's Anatomy ska börja. Det firas med fruktsallad, haha.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

ääääsh, att sowma (haha) har man tid att göra när man blir gammal, man måste få leva lite ibland också =)

18 mars 2009 23:34:00  
Anonymous Anonym sa...

fan, missade greys anatomy igår, att jag aldrig kommer ihåg...

19 mars 2009 08:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->