ETIKETTER

tisdag, mars 03, 2009

Fixera ditt smink


Här kommer ett grymt sminktips som du säkert vill ta del av :) Varje dag använder jag mig av fixeringsspray, Stay Spray, som bidrar till att sminket sitter hela dagen. Sprayen innehåller Aloe Vera och kan användas direkt efter sminkning (eller i princip när du vill då den fräschar upp ansiktet). Den skyddar även mot solens och datorns strålning. Du kan köpa och läsa mer om produkten här. Helt klart en smart och effektiv produkt som är ett måste i min necessär.

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag har något liknande hemma från make up store :)

3 mars 2009 11:02:00  
Anonymous Anonym sa...

Oh! Det där ser ut som något jag måste prova inom en snar framtid.

4 mars 2009 18:28:00  
Anonymous Anonym sa...

Det där verkar jättebra! Men man beställer det..? Hur mycket kostar frakten då?
Skulle vara jättesnällt om du svarade! :)

8 mars 2009 15:20:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anja: Den är kanon =) Hmm, frakten är gratis om man beställer över 600 kr, annars ligger den på 39 kr.

9 mars 2009 16:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->