ETIKETTER

måndag, mars 23, 2009

Extra Long Lasting

I lördags målade jag naglarna röda.
Var hemma hos en kompis och testade ett lack från Isadora. När jag kom hem upptäckte jag att jag hade ett likadant hemma. Färgen är skitsnygg, men jag vet inte riktigt om jag håller med om det där "extra long lasting"... Bilden är tagen idag och lacket har alltså redan börjat flagna liiiiite på topparna av naglarna. Nepps, jag föredrar hellre Mavala i så fall som håller i minst 4 dagar innan färgen flagnar bort.

Etiketter:

7 Comments:

Anonymous Anonym sa...

haha.. ja.. det va ju inte så bra

23 mars 2009 22:41:00  
Anonymous Anonym sa...

Hm, extra long lasting... tror jag i det där fallet betyder att själva innehållet i flaskan kommer att var väldigt länge. Kommer tom att torka i flaskan. Det sitter inte ett jota, nä... Man använder det inte... Så, texten stämmer, men inte åt det hållet man trodde :(
Har limegrönt och cerise i det där. Använde det sist... hm, ifjol... sommar? ;) Inte en susning - men har något minne av att man var betydligt brunare än nu... ... ...
Må så grankott...

23 mars 2009 22:42:00  
Anonymous Anonym sa...

sv; Jaa verkligen, den vakten måste vaknat på fel sida eller nyss bråkat med sin fru eller nått :)
Kraaam

23 mars 2009 23:44:00  
Anonymous Anonym sa...

Har nåt liknande i lila...me likey though! Målade naglarna igår, hade saknat min lila nyans. :o)
Tycker det är kul att du knappt minns vilka färger du har..haha...Måste innebära att du har många olika!
Hope 2 C U soon Sweetie! Kram /Eli

24 mars 2009 13:29:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Bim HD: Så måste det nog vara! :)

Eli: Hahaha, jag har fööör många, har ingen koll alls!! Kramar

24 mars 2009 18:10:00  
Anonymous Anonym sa...

Malava is the shit, the best. =)

24 mars 2009 21:53:00  
Anonymous Anonym sa...

Yes, Mavala ska det vara! :)

25 mars 2009 17:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->