ETIKETTER

lördag, februari 28, 2009

Lördagsgodis

Hello there!
Vaknade kl 9 men är fortfarande trött. Solen skiner och himmelen är ljusblå. Med andra ord: perfekt väder! I eftermiddag ska jag hem till D och baka tårtor. Hon firar sin födelsedag ikväll och det innebär massa skoj. Ska som sagt dit och hjälpa till med att förbereda lite. Ska även visa vad jag har köpt till henne i present! Men det får jag visa senare, ifall hon skulle kika in på min blogg idag ;-) Nu ska jag äta en försenad frukost. Jag kommer nog inte sitta så mycket framför datorn idag, ska passa på att njuta av det fina vädret innan jag går iväg :-) Bjuder härmed på lite lördagsgodis i form av Justin Chambers!
Hoppas ni alla får en underbar dag!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Oj.. Såg inte först att det var han! Hehe ^^

28 feb. 2009 19:00:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh, jag gillar bilden ;) Det är svårt att tro att han är typ 40 år tycker jag.

28 feb. 2009 20:06:00  
Anonymous Anonym sa...

ASSÅ MARIA! Jag döööör varje gång jag ser den här...MY GOOOOD SÅ HEEEET!!! Muuummssss

7 mars 2009 18:13:00  
Anonymous Tina Silver sa...

Åh han är så snygg ;D

23 nov. 2009 10:15:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->