ETIKETTER

söndag, februari 08, 2009

Aussie


I förra veckan fick jag hem ett paket innehållandes dessa tre hårprodukter från Aussie. Det är ett shampoo, balsam och en inpackning. När jag öppnade paketet möttes jag av en underbart ljuvlig doft. Produkterna doftar verkligen som rosa bubbelgum. Lovely! Jag har testat produkterna och är helt fast. Kommer definitivt fortsätta att köpa detta märke eftersom jag är så himla nöjd med resultatet. Och håret doftar bubbelgum i flera dagar! Jag fick faktiskt flera komplimanger av olika personer som tyckte att mitt hår doftade otroligt gott, haha. Efter att ha använt dem ett par gånger så kan jag tydligt märka en skillnad jämfört med vanliga märken. Dessa produkter lever upp till sitt namn "miracle". Mitt hår känns återfuktat, mjukt, glänsande och livligt. Testa produkterna, you will not be sorry! Vill du inte köpa alla så rekommenderar jag inpackningen! Aussies produkter säljs hos bl.a. Kicks och Åhléns. Alla tre får 5/5 i betyg.

På bilden ser du:

- Aussie Miracle Moist Conditioner, 250 ml, 95 kr
- Aussie Miracle Moist Shampoo, 300 ml, 95 kr
- Aussie 3 minute Miracle Reconstructor, 250 ml, 125 kr

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

vart köper man dessa? :D

8 feb. 2009 21:57:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Tilda: Ahh, sorry, glömde skriva det. De säljs hos Kicks och Åhléns och är verkligen ett kanonköp! :)

8 feb. 2009 22:01:00  
Anonymous Anonym sa...

Såg dom idag på rusta bättre priser där :) fast hår inåackingen fanns inte ;(

18 apr. 2010 17:47:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->