ETIKETTER

söndag, november 09, 2008

Romantisk komedi med SJP


Ikväll kl 21:00 visar Tv 4 en film som jag redan har sett, nämligen Failure to launch, eller Hemma bäst som den heter på svenska. Såg den för väldigt länge sedan, så jag minns inte så mycket från filmen mer än att den var bra... tror jag, haha. Huvudrollerna spelas av Sarah Jessica Parker och Matthew McConaughey.

Failure to launch
Amerikansk romantisk komedi från 2006. Tripp är en sorglös ungkarl på 35 år som fortfarande bor hemma. För Tripp är det ett perfekt arrangemang medan hans föräldrar inte uppskattar att ha sonen kvar i huset. De bestämmer sig för att göra något åt situationen och anlitar Paula, en kvinna som gjort karriär på att hjälpa föräldrar att få de vuxna barnen att lämna boet. Men den här gången blir det inte lika lätt för Paula som det brukar vara när kärleken kommer in i bilden. Källa: tvplaneten.se

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

jag gillar verkligen den filmen =)
Kul att se de tu återförenade dessutom..matthew var ju med i ett roig avsnitt av satc =)

9 nov. 2008 15:37:00  
Anonymous Anonym sa...

JAG SÅG DEN, VAR JÄTTE BRA, TACK FÖR TIPSET!

10 nov. 2008 20:52:00  
Anonymous Anonym sa...

Filmen är lite smårolig enligt mig, går att kolla på när man vill ha något lätt. Älskar Zooey Deschanel, som också medverkar i denna film.

11 nov. 2008 20:23:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->