ETIKETTER

fredag, november 14, 2008

Pluggelipluggplugg


Du har säkert märkt av att jag inte bloggat något idag. Det beror på en orsak. Eller kanske två.
  1. Jag sitter med min uppsats och skriver för fullt.
  2. Jag är trött.
Orsakerna går ju faktiskt hand i hand så egentligen är det en orsak. Men Gud va intressant då... Tänkte bara be om ursäkt och även passa på att säga att det kommer upp en NY tävling på bloggen ikväll, en GRYM tävling. I och för sig så är alla mina tävlingar grymma ;-) Tills dess kan vi ju njuta av lite tidigt lördagsgodis (se bild, haha).

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ah, Johnny Depp...

16 nov. 2008 00:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->