ETIKETTER

söndag, november 16, 2008

Hjälp!


Sorry för utebliven uppdatering idag. Har verkligen haft fullt upp hela dagen. Imorgon dyker en ny tävling upp, I promise!

Tänkte visa lite bilder på ett kors från Thomas Sabo som jag verkligen fallit för. Hittade det får några månader sedan i en butik och ångrar idag att jag inte köpte det. Det kostade ca 1100 kr efter 70% rea (ord. runt 3000 kr). Låter kanske mycket, men jag har varit ute efter ett snyggt kors i 3-4 år nu (jag är kräsen) och när jag fick syn på detta så klickade det direkt. Gillar verkligen att korset är ihåligt och innehåller många stenar. Olyckligtvis så hade butiken bara ett exemplar och detta såldes ca två veckor innan mitt återbesök. Har "deppat" sedan dess, buhu. Har letat ihjäl mig på nätet men inte hittat något! Om du vet var jag kan få tag på ett likadant kors så säg mer än gärna till!

Ps! Bilderna är kassa då de är tagna med min ruttna mobil. Korset är femhundra miljoner gånger snyggare i verkligheten.

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vet inte vart du letade men Moderna Smycken här i Jönköping säljer Thomas Sabo.

16 nov. 2008 04:31:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Johannes: Jag har varit där, hittade korset i deras "systerbutik" vid Juneporten... det är samma ägare =) Men tack ändå!

16 nov. 2008 13:30:00  
Anonymous Anonym sa...

Hej Maria,

Korset på bilden är inte Thomas Sabo. De har också kors, dock. Dessutom ännu finare.

Finns bl.a. på deras webshop. För mer info www.thomassabo.com.

U

17 nov. 2008 09:12:00  
Anonymous Anonym sa...

ta en titt på tradera eller blocket, det är väl kanske svårt att avgöra vad som är äkta och inte, men iallafall...

26 nov. 2008 16:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->