ETIKETTER

tisdag, november 11, 2008

Gossip Girl + Gilmore Girls + Ugly Betty + 1 till


The Sisterhood of the Traveling Pants
Ikväll, kl 21:00 Tv 3, visas filmen Systrar i jeans. Jag såg filmen för väldigt länge sedan och den är faktiskt bra. Handlar om fyra vänner som spelas utav Blake Lively (Gossip Girl), America Ferrera (Ugly Betty), Alexis Bledel (Gilmore Girls) och Amber Tamblyn (Joan of Arcadia). Lite kul att se dessa skådisar när de inte var särskilt kända, förutom Alexis som redan slagit igenom i Gilmore Girls. Filmen är bra och i år kom även uppföljaren ut, Systrar i jeans 2.

Systrar i jeans
Amerikansk romantik från 2005. Baserad på Anne Brashares ungdomsbok om fyra väninnor som ska spendera sin första sommar någonsin ifrån varandra. Vännerna delar ett par magiska jeans som de, sina olikheter till trots, alla kan bära. För att hålla kontakten skickar de jeansen mellan varandra och delar på så vis med sig av alla händelser och äventyr som inträffar under sommaren. Källa: tv.nu

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Åh, den där filmen är så söt!!
Synd att man inte har trean längre.. :/
Vet du om tvåan är lika bra?

11 nov. 2008 19:02:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Karin: Ingen aning, har inte sett. Men tror nog den är bra =) De är ju baserade på böckerna som ska vara bra (inte för att jag har läst dem haha)

11 nov. 2008 19:05:00  
Anonymous Anonym sa...

Det var ett tag sedan jag såg den, en riktig "feel good":are. Nu blev jag ju också sugen på att se 2:an, som finns på min dator. Jag får nog ta den en annan dag då.

11 nov. 2008 20:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag längtar till uppföljaren kommer! :D

12 nov. 2008 01:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->