ETIKETTER

söndag, november 16, 2008

Goodiebagvinnaren!


Puuh. Nu har jag lottat fram en vinnare. Den som vinner en fullproppad goodiebag värd 1 023 kr är:
Leffe som skrev:
"En present till sin käraste är kul o ge bort, än mer kuligare blir det om man vinner den :) Min fru är gravid och blir glad av överraskningar... hälsningar o tack för en rolig o avslappnad blogg / Leffe"

Eftersom det var så många som deltog så kändes det inte mer än rätt att även ge bort ett tröstpris. Tröstpriset, i form utav ett läppglans från Juicy Tubes, går till:
Linda L som skrev:
"JAG VILL VINNA! Jag har en vän som använder dessa produkter och de luktar ju så underbart! Vill också ha dem, så nu anmäler jag mig till din tävling. Vilken fantastisk tävling =) /Linda L."

Leffe & Linda L, maila mig er adress, så kommer vinsterna med posten! Stort tack till alla som deltog, vad roligt att så många ville vara med och fira bloggens födelsedag! Ikväll dyker det upp en ny grym tävling!

Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

hihi tack sötnosen!
hoppas du har en skön kväll! kram!

16 nov. 2008 21:43:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->