ETIKETTER

lördag, oktober 04, 2008

Lördag


Tänk om man hade stylisten Rachel Zoes garderob...Aw Maj Gad!
God morgon!
Jisses, vad jag är trött. Har dock hunnit kliva upp från sängen, äta frukost och nu sitter jag här och bloggar. Idag ska jag jobba, så ska åka iväg om någon timme eller så. Vet faktiskt inte hur jag fick i mig frukosten, känner mig som en zombie som inte orkar göra någonting, haha. Men det bruka oftast släppa så fort jag får lite frisk luft.

På jobbet ska vi idag (förutom jobba såklart :P) planera klart vår kommande VIP-kväll! Kommer bli sjukt bra!
Får se vad som händer efter jobbet... Troligtvis blir det fika med vänner as usual ;)
Vad ska du göra idag?

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Hennes garderob hade verkligen inte varit helt fel. :)

4 okt. 2008 16:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Om du med garderob menade garderob garderob (och inte syftade på kläderna) så tyckte jag faktiskt inte om hennes garderob särskilt mycket :/ av det man ser då. Oprah och Mariah Carey (eller var det Victoria Beckham kanske?) har mycket grymare walk in closets isf :D :D

8 okt. 2008 01:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->