ETIKETTER

fredag, oktober 31, 2008

Den första snön


Igår kväll började det att snöa lite lätt och när jag vaknade i morse så var hustaken täckta med snö. Det är de fortfarande. Känns ganska så mysigt faktiskt. Ska nu tända ett par doftljus och fortsätta mitt pluggande. Senare måste jag förbi jobbet en sväng och även skolan för att fixa lite småsaker. Blir nog en liten tur runt stan också. En sak som jag inte ser fram emot är när marken blir täckt med is. Hatar när det är halt ute...
Har det snöat hos dig?

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Nej, men jag satt och väntade igårkväll. Den kom aldrig, men kanske snart? (:

31 okt. 2008 12:57:00  
Anonymous Anonym sa...

sv: tack så mycket :) a visst är de kul att man hittar tjejer som bloggar här i jkpg med annars är de ju mest i sthlm tycker jag ;p har faktist hittat några stycken här från stan ;P vetu några oxå kanske? kram

31 okt. 2008 13:29:00  
Anonymous Anonym sa...

Här snöar det, dock har det mest blivit slask vid det här laget.

31 okt. 2008 14:34:00  
Anonymous Anonym sa...

Här snöa det i Onsdags :D Men det mesta har försvunnit nu, bara liite kvar. Hoppas det kommer mycket snö iår!:D

31 okt. 2008 14:47:00  
Anonymous Anonym sa...

Nej ingen snö här uppe i Stockholm!

31 okt. 2008 17:52:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->