ETIKETTER

lördag, september 20, 2008

Våra barn + filmtips


Hej bloggläsare!
Idag har jag jobbat. När jag slutade mötte tre vänner upp mig och vi gick hem till en av tjejerna. Sedan kom ytterligare två vänner med bil som skulle plocka upp oss för att åka till Ikea, men när vi kom fram så var det stängt. Bu. Så vi drog och fika istället. Har därför inte varit hemma på hela dagen framtill nu. Och mina fötter värker, har haft stövlar på mig sedan i morse. Kan tala om att det är väldigt jobbigt att jobba i högklackat! Anyway, tänkte bjuda på två bilder på mina framtida barn. Visst fick jag och Johnny Depp fina barn? Måste ringa honom och berätta om bilderna... De är verkligen supersöta, förutom att de använt för mycket concealer under ögonen... Kl 23:00 börjar filmen DuplexSvt 1 med Drew Barrymore och Ben Stiller. Den ska jag se!

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Kul sida! Testade jag också http://makemebabies.com/viewbaby.php?bid=5424218

21 sep. 2008 12:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Inte visste jag att du hade barn med Johnny depp :-)

21 sep. 2008 21:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Haha, jag skulle nog försöka hitta en annan pappa om jag vore du ;)
Hoppas allt är bra med dig!! Kramar

22 sep. 2008 18:42:00  
Anonymous Anonym sa...

hej maria! nu har jag hittat hit! ska bli en flitig besökare! ska gå in direkt och se hur mina barn kommer se ut hehe. kram kram! Från Carin

22 sep. 2008 19:54:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->