ETIKETTER

söndag, september 14, 2008

Nytt på bloggen: Tävla varje vecka!

Oj så duktiga ni har varit på att gissa kändisen i tävlingen! Jag ska snart publicera det rätta svaret. Det här var verkligen en annorlunda och rolig tävling som jag tror uppskattades av många! Tror jag ska göra detta till en vana och framöver blir det en tävling i veckan här på bloggen.

Vad säger ni om det? Tycker ni det ska vara tävling från måndag-söndag eller fredag-söndag? Denna gång blev det ju fredag-söndag och det fungerade ju bra. Tror det blir för långdraget med måndag-söndag...? Eller vad säger ni? Ni bestämmer! Tala gärna om vad ni tycker så går jag efter era åsikter.
Vilket upplägg ska jag ha på de framtida veckotävlingarna:
1. Start: Måndag och avslut: Söndag.
2.
Start: Fredag och avslut: Söndag.

Gör ditt val!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Fredag till Söndag! :)

14 sep. 2008 22:16:00  
Anonymous Anonym sa...

Det andra förslaget är lagom långt :)

14 sep. 2008 22:18:00  
Anonymous Anonym sa...

Fredag till söndag är lagomt!

14 sep. 2008 22:58:00  
Anonymous Anonym sa...

fredag söndag

15 sep. 2008 07:49:00  
Anonymous Anonym sa...

förslag nr. 2 =)

15 sep. 2008 16:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Förslag 2 tycker jag

17 sep. 2008 18:49:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->