ETIKETTER

fredag, september 12, 2008

Lyx eller budget?


Såg tidigare idag att H&M har fått in massa nytt i webbutiken, bland annat denna finfina klänning som jag köpte för flera månader sedan i butiken här i Jönköping. När jag först fick syn på den, tyckte jag att den var en snygg klänning som definitivt är inspirerad av klänningen från Milly. Därför slog jag till, haha ;) Originalet är självklart läckert, men denna "kopia "från H&M är minst lika snygg. Tror inte den finns kvar i butik, så om du vill ha den får du beställa från nätet. Kostar 349 kr. Kan verkligen rekommendera denna klänning!

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym sa...

åh den klänningen köpte jag i förrgår! :) hoppas allt är bra med dig gumman! kramar /Kelly

12 sep. 2008 15:48:00  
Anonymous Anonym sa...

Hm, kanske något för mig? Fin

13 sep. 2008 16:44:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->