ETIKETTER

fredag, september 19, 2008

Kaos i garderoben


Pffftttt, så stökigt det är här. Skulle kunna fota och lägga upp bilder på bloggen, men då skulle du bli så pass skrämd att du skulle sluta besöka denna blogg, haha. Näää, så stökigt är det faktiskt inte, men det finns för mycket grejer här och jag gillar ordning och reda. Tror jag ska spendera dagen med att rensa i garderoben och slänga bort massa annat. För övrigt slänger jag aldrig kläder, skänker alltid bort de behövande! Det tycker jag du också ska göra nästa gång du rensar ut i garderoben :)

Ps! Fy fasen va låten som spelas i Lindex tv-reklam är bra!!!! Någon som vet vad den heter?

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Är det Sia - Electric Bird du menar? :)

19 sep. 2008 14:27:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Jaa!!! Tack snälla!

19 sep. 2008 14:33:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag brukar ha ordning i garderoben. Däremot så hamnar allt på sovrumsgolvet istället eller hängandes på sängkanten...

20 sep. 2008 18:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->