ETIKETTER

måndag, september 15, 2008

Bra för händer & naglar


Jag fick möjligheten att testa dessa nya produkter från YES Clean & Care. De har nämligen lanserat två nya diskmedel, Aloe vera & gurka och Silke & orkidé, som ska vara skonsamma mot händerna och dina naglar. Jag gillade dessa produkter starkt, då de inte bara bevarar fukten i händerna och naglarna, de doftar ju helt fantastiskt! Speciellt den lila, hela köket doftade ljuvligt efter diskningen. Haha, jag brukar faktiskt tvätta händerna med denna för att den doftar så himla gott. Du måste bara springa runt och leta efter dessa produkter i butiken, bara för att lukta!!! Lovar, du kommer fastna =) Kostar runt 35 kr.

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Unknown sa...

Precis vad jag behöver! Har nämligen otroligt torra händer och det kan bli så illa att det börjar att fjälla. Nu kan jag diska utan att behöva oroa mig för att jag inte använder diskhandskar.

15 sep. 2008 16:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Den lila måste man prova

15 sep. 2008 17:59:00  
Anonymous Anonym sa...

Oh, den/dem måste jag prova!

17 sep. 2008 18:50:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->