ETIKETTER

onsdag, augusti 13, 2008

Underbara tävlingar :)

Jag har precis deltagit i tre fantastiska tävlingar som pågår just nu. Tänkte tipsa dig också eftersom vinsterna är helt underbara! Gratis är ju dessutom väldigt gott :)

Tävling nr 1:
Vinn en exklusiv väska från Louis Vuitton, värde 10 000 kr.
Tävling nr 2:
Vinn ett par valfria solglasögon från Gucci, värde 2 500 kr.
Tävling nr 3:
Vinn produkter från Chanel, värde 10 000 kr.

Själv hoppas jag på Chanelprodukterna och Louis Vuittonväskan, hihi.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Ja, det hoppas jag också :) Har jag förresten sagt att din blogg är väldigt underhållande att läsa?

13 aug. 2008 23:23:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Hanna: Åh, tack sötaste du! :D

13 aug. 2008 23:25:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag är med i tävlingarna! Förresten, du har en grym blogg!

14 aug. 2008 09:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->