ETIKETTER

måndag, augusti 04, 2008

Jag lever fortfarande

Men heeeeeej! Ska bara klargöra en sak först: Nej, jag har inte lagt ner bloggen. Förstår att det har verkat som det, men det var bara en lagom lång bloggpaus som jag behövde. Lite semester helt enkelt. Har faktiskt inte slagit på min bärbara dator en enda gång under denna period. Nu, - lite brunare, lite mer utvilad, lite rikare och mycket mer inspirerad - kommer jag att blogga som vanligt igen. Kan berätta att jag under ledigheten har jobbat i klädbutiken, solat i trädgården och ätit massa jordgubbar. Och så har det blivit en hel del shopping. Kommer visa bilder på allt senare. Hoppas att ni alla fortfarande är med mig och vill läsa bloggen som vanligt. Nu kör vi!

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Unknown sa...

Weiii, du är tillbaks!

4 aug. 2008 15:12:00  
Anonymous Anonym sa...

Det var på tiden!!!!!! =) Har saknat dina inlägg!

4 aug. 2008 16:54:00  
Anonymous Anonym sa...

skönt att ha dig tillbaka, vart lite orolig där

7 aug. 2008 23:41:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->