ETIKETTER

söndag, augusti 17, 2008

Högskolan i Jönköping

Detta är högskolan i Jönköping
Halluu! Idag vaknade jag halv elva. Var verkligen heeeelt slut igår efter jobbet. Hade knappt fått någon sömn natten innan, så efter att ha sett filmen Elizabethtown (med snyggot Orlando Bloom, grrr!) på fyran igår gick jag och la mig. Idag skulle jag mer än gärna gå runt i mjukiskläder och bara kolla på film. Imorgon börjar nämligen skolan och det känns lite vemodigt. Visst, ska bli kul att träffa alla igen, men jag vill ju fortfarande ha lov. I eftermiddag ska jag i alla fall åka ner till skolan och träffa en massa klasskompisar. Vi har en hel del att förbereda inför morgondagen då det kommer en massa nya studenter. Kommer bli så jäkla kul, hihi. Får avslöja mer imorgon istället...

Idag kommer även världens finaste Daniella från Linköping. Hon ska börja plugga här i Jönköping och ska bo hos mig till dess att hon får sin lägenhet om två veckor. Kommer bli skoj :)
Vad ska du göra denna söndag?

Etiketter:

0 Comments:

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->