ETIKETTER

måndag, augusti 11, 2008

Dagens Önskan

Snart är det slut på allt jobbande då skolan drar igång nästa vecka. Kommer dock att fortsätta extrajobba på helgerna :) Anyway, outfiten här ovan är så himla söt att det inte är sant. Funkar kanon då man ska jobba eller vara vardagsfin. Vill haaaaa! Nu är ju just dessa plagg ganska dyra, men det är hur enkelt som helst att plocka ihop något liknande med lite billigare plagg, då just dessa är väldigt enkla och tillhör baskategorin :) En liknande spetskjol ska jag i alla fall hålla utkik efter i butikerna.

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym sa...

sv: åh tack så mycket :D
Nej jag är egentligen mörkblond, så jag tonar håret med jämna mellanrum :)

12 aug. 2008 02:07:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh...en likadan spetskjol i samma färg hade jag som liten! :o)
Brings back memories...

12 aug. 2008 13:12:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Nevnarien: Döööööösnyggt verkligen!! :)

Eli: Vetdu, jag tror att jagsjälv hade ngt liknande när jag var liten haha :D

12 aug. 2008 13:14:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh, vad snyggt!

12 aug. 2008 13:37:00  
Anonymous Anonym sa...

älskar dina outfits! alltid snygga :D

13 aug. 2008 12:34:00  
Anonymous Anonym sa...

Vill ha allt på kollaget =)

13 aug. 2008 16:26:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->