ETIKETTER

lördag, juli 05, 2008

Storlek 41? Äntligen har H&M fattat!

På jobbet igår tittade en väninna till mig in i butiken, och efter att jag slutat gick vi en snabb runda på stan. Sprang snabbt in på H&M och skulle fråga om de hade detta linne (som de självklart inte hade) och om de hade kvar några svarta espadrilos (kilklackarna). Snacka om att jag hade tur! Expediten hänvisade mig till övervåningen och vad ser jag där? Jo, en annan expidit som kör en kundvagn, full med espadrillos! Jag blev galet (nästan) glad och provade ett par 41:or (som för övrigt aldrig har funnits hos H&M - dubbelglädje!). De satt helt perfekt! Efter H&M-besöket, drog vi till IKEA och käkade god husmanskost i form av köttbullar med potatis, sås och lingon. Snacka om stora portioner! Min väninna köpte lite grejer där till sitt hem och sedan sprang jag snabbt in på H&M igen (en annan butik) och köpte lite små grejer. Hittade då tygskorna i min storlek och slog till. Vad har hänt med H&M? Har de nyligen upptäckt att de missat en hel målgrupp i och med att de tidigare inte tillverkat storlek 41? Anyway, I'm happy, jag klagar inte (längre, haha). Sedan fortsatte vi vår långa shoppingrunda. Var hemma runt 21. Hade riktigt kul, älskar spontana aktiviteter!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Gud, vad skönt! Då kanske man kan få chans att prova ett par H&M-skor någon gång. 41 är inte direkt en ovanlig storlek. Tvärtom är det väl fler här med 41 än 36.

8 juli 2008 21:43:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->