ETIKETTER

onsdag, juli 02, 2008

Maria gillar...

När jag praktiserade på tidningen SOLO, fick jag tillfället att testa denna fantastiska hårprodukt. Den kommer från Schwarzkopf Osis+ och heter Dust It. Produkten består utav ett vitt pulver som ska appliceras på de områden som man vill behandla. Pulvret upplöses så fort man gnuggar lite, så att pulvret är vitt är inget du bör oroa dig över. Själv tyckte jag att det fungerade riktigt bra mot fettigt hår. Den trollar bort allt det blanka. Produkten ger även håret volym och stadga. Häromdagen såg jag ett erbjudande då man fick 2 st/199 kr och därför slog jag till. Ordinariepris är annars 169 kr/produkt.

Etiketter: ,

9 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Jag håller med dig, det där är en sån där bra och smart liten produkt som är bra att ha hemma! =)

2 juli 2008 17:20:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag håller med! Riktigt braaa!

2 juli 2008 17:20:00  
Anonymous Anonym sa...

Åh, den där ä juh toppen bra. förstå inte hur man kunde leva utan en sån där innan :p

2 juli 2008 18:24:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag skulle gärna vilja testa det. Men folk säger att håret blir ganska ofräscht? Eftersom jag har blont hår brukar det se riktigt hemskt ut när håret blir skitit, vet därför inte om jag vil köpa den.
Borde jag köpa den? :)

2 juli 2008 18:55:00  
Anonymous Anonym sa...

tack för tipset :)

2 juli 2008 20:28:00  
Anonymous Anonym sa...

Överskattad produkt! På mitt hår ställde den bara till med oreda som inte gick att kamma ur.

2 juli 2008 20:48:00  
Anonymous Anonym sa...

vart såg du det erbjudandet? det va riktigt billigt med 2 för 199kr.

3 juli 2008 23:07:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Anonym: På lyko.se, men tyvärr så gällde det bara under en dag och jag upptäckte det när det bara var 10 minuter kvar innan klockan var 24... =/

3 juli 2008 23:16:00  
Blogger Riot girl sa...

Jag använde denna när jag klippe håret jort och klippte upp/etappklittpe ,och sicken volym det blev! Nu har den visserligen tagit slut , men har ebställt nytt :D

17 nov. 2008 19:46:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->