ETIKETTER

söndag, juni 15, 2008

Världens godaste

Jag har världens bästa pappa! Han har köpt en en miljon liter svenska jordgubbar. Aaa, ungefär :) Jag älskar dessa röda bär och brukar alltid fixa iordning en liten dessert som jag åt när jag var nere i Madrid för några år sedan. Har precis avnjutit en portion och det var obeskrivligt gott! Det är superenkelt att fixa, du skivar bara bären och tillsätter vaniljsocker efter smak. Sen rör du om och låter blandningen stå i några minuter. Sedan är det bara att hugga i. Önskar att jag kunde förmedla den goda smaken via detta blogginlägg, men du får istället testa själv där hemma :)

Etiketter:

3 Comments:

Blogger Junibarn sa...

Haha, bra tips. Måste prova.

15 juni 2008 21:44:00  
Anonymous Anonym sa...

men gud vad kul... Min mail är guccimama82@hotmail.com

16 juni 2008 00:37:00  
Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Jordgubbar kan man verkligen aldrig få för mycket av. Det är helt omöjligt!

16 juni 2008 09:42:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->