ETIKETTER

måndag, juni 09, 2008

Vems outfit väljer du?

Cassie eller Audrina?
Nej, inte Heath Ledger (vila i frid), utan Herve Leger! Dessa damer har båda valt att bära den citrongula blåsan av det märket. Jag älskar klänningar från Herve Leger och har tidigare bloggat om dem. De är riktigt populära bland kändisarna. Ofta påminner klänningarna om bandage som virats runt kroppen och dessutom är de nästintill alltid figurnära.

Tjejerna ovan har båda matchat klänningen med ett silverhalsband, men skorna skiljer sig. Vem bär upp klänningen snyggast?
Cassie eller Audrina?

Etiketter: ,

8 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Cassie tror jag nog.

Tack så jättemycket Maria! Jag hade skiiiiitkul! Vill ta studenten igen :P haha. Puss o kram!

9 juni 2008 17:19:00  
Anonymous Anonym sa...

jag röstar på cassie.. men det var ett svårt val

9 juni 2008 18:15:00  
Anonymous Anonym sa...

Cassie. Men det är svårt att välja. Eftersom att båda tjejerna är mörka så blir skillnaden inte så jättestor.

9 juni 2008 20:53:00  
Anonymous Anonym sa...

tack tack :)

9 juni 2008 22:15:00  
Anonymous Anonym sa...

svar: gud vad snällt. Använder du photoshop när du gör dina bilder?? Ha det bäst

9 juni 2008 23:55:00  
Anonymous Anonym sa...

Hmm... De har matchat den typ likadant och har ungefär samma kroppsform, så det bli oavgjort för mig...

10 juni 2008 10:26:00  
Anonymous Anonym sa...

Jag får nog säga att den ser bäst ut på Cassie. :)

10 juni 2008 19:50:00  
Anonymous Anonym sa...

Måste välja Audrina för hon är så skön ;D Allt bra med dig? Kramar

10 juni 2008 21:53:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->