ETIKETTER

måndag, juni 09, 2008

Tack till er!

Tack till alla söta läsare som lämnat fina kommentarer! Så kul att ni uppskattar att jag uppdaterar allt oftare, ni ska veta att lite feedback från er får mig att vilja blogga ännu mer!

Det är fortfarande många som inte kommenterar och till er vill jag säga: Gör det! Kommentera! Det kräver en hel del tid för att fixa fina kollage och liknande och visst, jag gör det för att jag tycker att det är kul, men ibland skulle det vara skönt med lite aktivit deltagande från er sida också. Så lämna gärna en kommentar då och då =) Jag uppskattar det, verkligen!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

maria du är bääääääst :D puss & kram sandra/bowlingproffset haha

9 juni 2008 13:11:00  
Anonymous Anonym sa...

Tycker det är jättekul att du uppdaterar oftare :) Och klart man vill ha kommentarer för att få feedback. Dels för att få veta vilka om läser men även för att få veta om det man gör uppskattas :)

9 juni 2008 15:35:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Sandra: Haha tack sötaste :D

Cindy: PRECIS! Tack snälla! :D

9 juni 2008 15:38:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

Du ska bara veta hur mycket jag älskar din blogg! Älskar att sitta och kolla på dina fina kollage och bilder. Brukar kolla tillbaka på gamla inlägg och kan läsa ett inlägg typ 10000ggr!
Du verkar vara en sån snäll och ödmjuk person. Dina vänner har nog världens bästa vän :)
Fortsätt som du gör. Det uppskattas såå mycket mer än du tror!

9 juni 2008 16:17:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->