ETIKETTER

lördag, juni 14, 2008

Ont, det gör ont, det gör ont

Jag har en sprängande huvudvärk som inte vill ge vika. Har redan tagit en ipren, men den verkar inte ge någon effekt. Ska strax åka iväg på min kusins studentskiva, har ingen aning om vad jag ska ha på mig ännu. Får slänga ihop något, det löser sig alltid! Hade helst velat stanna hemma idag och bara krypa ner i soffan och se på film... men, men... Hoppas det blir kul ikväll! Kommer ju missa matchen mellan Sverige och Spanien - suuurt! Hoppas vi tar hem det här nu (även fast jag tror att Spanien vinner).
Vad ska du göra ikväll?

Etiketter:

1 Comments:

Blogger Miss Upsey Daisy sa...

Igår kväll hade jag besök av mina föräldrar som var här och hämtade katterna. De är nämligen alltid kattvakt en månad eller så på sommaren.. kollade fotbollen också.

15 juni 2008 11:45:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->