ETIKETTER

onsdag, juni 04, 2008

Dagens i-landsproblem

Jag har nyligen upptäckt min kärlek till gladiatorsandalerna. Jag vet, jag är efter, men tidigare föll de mig inte i smak - alls! Men nu så! Funderar nu på vilka av dessa jag ska beställa från La Redoute. Jag har fått för mig att jag som mörkhårig, inte passar i ljusbruna plagg och accessoarer. Vet inte om det stämmer, men just därför så funderar jag på att välja de svarta, även fast de bruna egentligen är mycket snyggare... What to do? Help?

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous Anonym sa...

bruna.....lätt

4 juni 2008 12:26:00  
Anonymous Anonym sa...

ok, tack :)
Har oxå kollat på de där bruna, men ska in till stan nu o kika först.. hoppas de finns kvar sen om jag inte hittar ngt idag.

4 juni 2008 12:42:00  
Anonymous Anonym sa...

de bruna! :)

4 juni 2008 15:13:00  
Blogger johanna - everyday is a fashionshow sa...

jag har faktiskt också kollat på dom skorna. Jag tänker nog beställa de bruna i alla fall. Men undrar om storlekarna.. Vet du hur dom är i storlekarna?
/johanna

4 juni 2008 16:38:00  
Anonymous Anonym sa...

dom bruna såklart , sjukt snygga !

8 juni 2008 02:13:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->