ETIKETTER

tisdag, juni 24, 2008

Billiga t-shirts

Musse Pigg 112 kr, Miami 100 kr, Pingviner 100 kr
Jag är ingen t-shirtperson, men fastnade ändå för dessa tees med söta tryck från Forever21. Att de dessutom inte är så dyra, är ju bara en bonus! Skulle själv matchat ihop dessa med ett par snygga jeans, höga pumps och låta accessoarerna göra jobbet. Läckert!

Update: Angående en fråga om tull... Jag har själv akdrig beställt från USA och har därför inte råkat på tullavgiften. Men jag läste någonstans att man slipper den om värdet av beställningen är under 500 kr.

Etiketter: ,

3 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Vilka söta! Sånna skulle jag inte tacka nej till.

24 juni 2008 20:44:00  
Anonymous Anonym sa...

Gillar första och tredje jättemycket (: Funderar faktiskt på att slänga iväg en beställning. Men jag är så dålig på sånt där med att beställa från utlandet, vet du möjligen hur det fungerar med när man får betala tull och hur mycket det kostar och så?

24 juni 2008 21:06:00  
Blogger Maria - FashionFame sa...

Beth: Bra fråga, tror faktiskt att mans lipper tull om beställningen är under 500 kr, men är inte säker dock!!

24 juni 2008 21:14:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->