ETIKETTER

fredag, juni 13, 2008

3 år sedan

Det har redan gått 3 år sedan jag tog studenten. Jisses, så snabbt tiden går, minns den dagen som om det vore igår. Låter ganska klychigt haha, men det är sant. Det var helt klart den roligaste dagen i mitt liv! Om några timmar ska vi åka ner till samma gymnasieskola som jag gick på, och gratta en hel del nybakade studenter. Innan dess ska jag hinna duscha, fixa iordning mig och även köpa blommor... Hur ska jag hinna?!
Stoooort grattis till årets alla studenter!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym sa...

Och det är 5år kvar för mig att ta studenten xD

13 juni 2008 12:45:00  
Anonymous Anonym sa...

vad fin du var :D TACK!

13 juni 2008 13:59:00  
Anonymous Anonym sa...

haha va söööt! Jag tar studenten nästa år!! =) Då får du vara där!!

13 juni 2008 20:19:00  
Anonymous Anonym sa...

Himla vacker du var på din studentdag Gumman. Å andra sidan är du minst lika söt idag, tre år senare.

Vi får ersätta våra filmkvällar med grillkvällar, eller vad säger du? Efter att jag är hemma fr min resa får vi planera. :o) Vad kul att du uppdaterar oftare förresten!

13 juni 2008 21:02:00  

Skicka en kommentar

Hejsan! Lämna gärna en kommentar här nedan. ❤ /Maria

<< TILL BLOGGENS STARTSIDA

<--- Äldre inlägg . Nya inlägg --->